Jumaat, 8 Oktober 2010

Tidak ku cinta


"Kamu tidak akan masuk syurga sebelum kamu beriman dan kamu tidak akan beriman sebelum kamu saling cinta mencintai. Mahukah kamu aku tunjukkan kepada kamu sesuatu yang apabila kamu kerjakan , nescaya kamu akan saling cinta mencintai? - Sebarkanlah salam di kalangan kamu."

(HR Muslim)

.........


Tidak ku cinta kamu sahabatku melainkan kerana ALLAH.

10 ulasan:

miya berkata...

nice!

Syed Ahmad Fathi berkata...

thanks miya.

dayakamsani berkata...

a good inspiration. thanks!

Syed Ahmad Fathi berkata...

thanks dayakamsani.

Albo berkata...

assalamualaikum sahabat..ana uhibbuka

Syed Ahmad Fathi berkata...

ana uhibbuki anta juga albo. eh silap. uhibbuka. maaf lah tak power sgt bahasa arab. lama tak dengaq cite albo!!

Albo berkata...

ceh.. org sebuk, takkan kita nak kacau kot kan..

Syed Ahmad Fathi berkata...

kacau je lah. bila lagi nak kacau.

faris berkata...

uhibbuka fillah..
hahaha..
:P
baru sekarang ana bleh sebut mendew ni kt anta..

remember me, faris HiMeGa '08

“The key to growth is the introduction of higher dimensions of consciousness into our awareness.”
Lao Tzu quotes
(Chinese taoist Philosopher, founder of Taoism, wrote "Tao Te Ching" (also "The Book of the Way"). 600 BC-531 BC)

Syed Ahmad Fathi berkata...

Uhibbuka fillah aidhon faris.
I wish I could remember.
Maaflah saya ni lemah sikit ingatan.
Tambah2 himega yang dah bertahun2 berlalu. Tapi kalau jumpa insyaALLAH boleh cam . :)