Ahad, 19 April 2009

Sekitar KLIBF 2009


Alhamdulillah setelah mencari2 ruang dan waktu untuk membolehkan diri pergi ke KLIBF 2009 akhirnya diperkenankan ALLAH. Rancangan awalnya hendak pergi bersama rakan2 tetapi mereka semua sibuk mengulangkaji pelajaran akhirnya pergi bersama ibu tercinta. Sungguh indah perancangan ALLAH S.W.T.

Di 'Book Fair' kali ini sambutannya memang luarbiasa . Mungkin hari ahad jadi rakyat jelata mencurah-curah datang. Booth pertama yang disinggahi adalah booth Galeri ilmu. Hendak melihat hasil tulisan Hilal Asyraf. Boothnya senang sahaja untuk ditemui. Berdekatan main entrance. Sebenarnya datang ke KLIBF 2009 sudah ada target buku yang hendak dibeli. Kerana 'budget' pun tidaklah mencukupi . Jadi tak belilah buku karangan penulis muda ini (Maaflah Hilal insyaALLAH ada budget nanti ana beli). Tetapi melihat sambutan yang hangat di booth Galeri ilmu rasanya tak jadi masaalah.

Buku Hilal di Booth Galeri Ilmu.

Kebanyakan remaja wanita kelihatan memenuhi ruang Booth Alaf 21 . Mungkin bahagian novel lebih digemari perempuan. Book fair kali ini memang berbaloi pergi. Carilah buku apa pun insyaALLAH ada. Banyak sangat buku yang menarik. Kalau ikut hati memang banyak yang mahu dibeli. Semuanya menarik. Namun cukuplah hanya 2 buku. Kalau beli banyak2 pun tak tentu ada masa nak baca semuanya. (More Photos)

Tiada ulasan: